Sprawdź, jak trenują nasi podopieczni

Każda osoba, która zdecyduje się na nasz plan treningowy, sama określa, gdzie chce trenować.
Niezależnie od wyboru dobieramy taki trening, aby przyniósł najlepsze rezultaty.
Mata treningowa

Trening domowy bez dodatkowe sprzętu.

  • Zalecamy osobom, które chcą schudnąć w warunkach domowych, bez żadnego dodatkowego sprzętu.
  • Mogą to być zarówno ćwiczenia angażujące mięśnie, jak i domowe kardio lub interwały.
  • Nie zalecamy mężczyznom, którzy poza schudnięcięm chcą również wyrzeźbić mięśnie.

Trening domowy z wykorzystaniem hantli.

  • Za ich pomocą możemy dobrać trening domowy, angażujący wszystkie partie mięśniowe.
  • Zalecamy zarówno kobietom, jak i mężczyznom, którzy chcą pracować nad własną sylwetką w zaciszu domowym, z minimalną ilością sprzętu.
Hantle
Ławeczka

Trening ze sprzętem jaki posiadasz.

  • Jeśli posiadasz więcej sprzętu do ćwiczeń, możemy go wykorzystać przy doborze planu treningowego.
  • W ankiecie możesz zaznaczyć lub wpisać sprzęt, jaki posiadasz. Weźmiemy pod uwagę wszystko, co będzie potrzebne, aby osiągnąć dany cel treningowy.

Trening na standardowej siłowni.

  • Zalecamy każdej osobie, która ma dostęp i czas, aby trenować na siłowni.
  • Dobierzemy odpowiedni plan treningowy na podstawie wskazań w ankiecie.
Siłownia

Plan treningowy to między innymi:

  • Dobór odpowiedniego treningu.
  • Ustalenie ćwiczeń i ich kolejności.
  • Podział na odpowiednią ilość serii, powtórzeń oraz optymalne przerwy.
  • Ilustracje przedstawiające wykonanie.
  • Zasady planu treningowego.
  • Wiele porad i zaleceń.

Ilość treningów w ciągu tygodnia

90% naszych podopiecznych trenuje 3-4 razy w tygodniu. Błędne jest myślenie, że codzinny trening da lepsze rezultaty. Nie wierzysz?
Sprawdź metamorfozy naszych podopiecznych.

Wybierz odpowiedni plan dla siebie:

Dieta + Trening

na 6 tygodni

139 129

Zamów plan

Dieta + Trening

na 12 tygodni

189 169

Zamów plan

Dieta

na 6 tygodni

109

Zamów plan

Dieta

na 12 tygodni

139

Zamów plan

Trening

na 6 tygodni

59

Zamów plan

Trening

na 12 tygodni

99

Zamów plan

Dieta + Trening

na 6 tygodni

239 219

Zamów plan

Dieta + Trening

na 12 tygodni

299 269

Zamów plan

Dieta

na 6 tygodni

199 179

Zamów plan

Dieta

na 12 tygodni

239 219

Zamów plan

Trening

na 6 tygodni

99

Zamów plan

Trening

na 12 tygodni

149

Zamów plan

Stały kontakt z zespołem HealthyBody

  • Odpowiadamy na wszystkie pytania
  • Monitorujemy Twoje postępy
  • Podpowiadamy w sytuacjach "awaryjnych"
  • Pomagamy w każdej sytuacji związanej z planem
  • Przez cały okres trwania planu

Sprawdź najczęściej zadawane pytania

Wszystko zależy od celu, jaki chcesz osiągnąć: Jeśli chcesz schudnąć – nie jest konieczny. Jeśli chcesz ujędrnić ciało lub wyrzeźbić mięśnie – jest konieczny. Jeśli chcesz zbudować masę mięśniową – jest konieczny. W każdym przypadku podstawę stanowi odpowiednie pożywienie, czyli dieta.
Wszystko zależy od danej osoby i jej preferencji. Początkujący zawsze dostają lżejsze treningi, gdyż takie przynoszą im lepsze rezultaty. Tyczy się do równie objętości, intensywności, a także ilości treningów w skali tygodnia. Każdy trening dobieramy do potrzeb, możliwości i zaawansowania.
Absolutnie nie, a wręcz przeciwnie – nie można. 90% naszych podopiecznych trenuje 3-4 razy w ciągu tygodnia, gdyż taka ilość jest w pełni optymalna. Nie wierzysz? Sprawdź metamorfozy :)
W przeciwieństwie do diety, którą trzeba zmieniać co 6 tygodni, trening można stosować nawet do 12 tygodni. Wszystko zależne jest od efektów, a także odczuć danej osoby. Po każdych 6 tygodniach podejmujemy decyzję, co przyniesie lepsze rezultaty.